onsdag 21. september 2011

Milepæl ein - Didrik Fjeld

Eg har ikkje komme lengre enn den første boka av totalt to bøker. Den er skreve av Per Petterson og heiter “Ut å stjæle hester”. Eg er snart halvvegs i denne boken, og det inntrykket eg har fått er ganske godt. Boken handlar om Trond som er 67 år, hans kone har nettopp dødd og han har flytta til ei lita hytte. I mens dagane går på det nye hytta, kjem minna om hans somrar som barn saman med faren sin. Og han fortel om ulike hendingar som skjedde for 50 år sidan. Det er tydeleg at forhaldet mellom far og son er veldig sentralt i denne boken, og eg forventar at det er nettopp dette forhaldet mellom Trond og faren hans, som kjem til å prege boka vidare. Som skrive tidlegare, har eg ikkje komme så veldig langt, men eg synast det er en absolutt god start, og eg gleder meg til fortsetjinga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar